1. Wysokiej jakości pisane treści na blogu

Treści, które publikujemy tutaj na blogu Close, stanowią trzon naszej strategii generowania potencjalnych klientów przez pięć lat. Ale nie zawsze byliśmy mistrzami treści.

Treść działa dla nas jako strategia generowania potencjalnych klientów z kilku bardzo konkretnych powodów. Jeśli zamierzasz wykorzystać content marketing jako podstawową taktykę generowania potencjalnych klientów, musisz poświęcić tyle samo czasu na promocję treści, ile chcesz na faktyczne jej stworzenie – ponieważ jeśli żadna z Twoich potencjalnych klientów nie zobaczy twojego treść, nie robi nic dla Twojej firmy.

Jaki jest główny cel twoich treści?

Podstawą strategii content marketingu musi być budowanie relacji z właściwymi ludźmi – osobami, które prawdopodobnie przekształcą się w potencjalnych klientów i klientów firmy.

Zanim więc usiądziesz, aby napisać post na blogu, zatrzymaj się, aby dokładnie określić, jakie są Twoje motywacje do inwestowania w treści jako pomysł na generację potencjalnych klientów i jak to przełożyć na wykonanie. Odpowiedz na kluczowe pytania, takie jak:

– Jakie problemy możemy rozwiązać dla naszych docelowych klientów za pomocą bezpłatnych treści?

– Jak możemy uczyć konkurencji i wyróżniać się na te tematy?

– Czy wolelibyśmy mieć 100 czytelników, którzy są na naszym rynku docelowym, czy 1000 czytelników i tylko garstkę docelowych klientów na tej grupie odbiorców? To w znacznym stopniu informuje o tematach, o których powinieneś pisać.

– W jakim medium treści preferują nasi klienci docelowi?

– Czy mamy podstawowe kompetencje do tworzenia treści wysokiej jakości? Jeśli nie, to w jaki sposób możemy przyciągnąć odpowiednich ludzi?

Musisz być nauczycielem – tym, który zainwestował w przyszłość twoich uczniów (klientów).

Jak odkrywa się treść?

Wracając do tego, co omówiliśmy wcześniej, sposób promowania treści jest tak samo ważny, jak sposób jej tworzenia. Twoi docelowi klienci muszą to odkryć, aby osiągnąć pozytywne wyniki dla Twojej firmy, prawda?

Dla nas bezpłatne wyszukiwanie powoduje znaczną część ruchu na naszym blogu. Wtedy ktoś szuka czegoś w rodzaju „ strategii sprzedaży ” czy „zabawki melissa and doug” w Google

Wspinaczka na szczyt rankingów wyszukiwania to żmudna podróż, która wymaga połączenia czasu, gromadzenia linków zwrotnych z witryn o wysokich autorytetach domeny (uzyskanych dzięki taktykom, takim jak publikowanie gości, docieranie do linków i partnerstwo syndykacyjne), udziały społecznościowe w głównych sieciach oraz szereg innych czynników .

Oprócz zwiększania organicznych rankingów treści w ciągu dni, tygodni i miesięcy, możesz proaktywnie wyjść i znaleźć potencjalnych czytelników na kilka sposobów.

Spróbuj angażować się w społeczności internetowe, w których Twoi docelowi klienci spędzają czas, nagrywając proste filmy ( takie jak nasze ) na potrzeby wyszukiwarki filmów YouTube, wykorzystując swoje połączenia w celu zwiększenia udostępniania społecznościowego odpowiednim odbiorcom – unikając przy tym nieodpowiednich potencjalnych klientów – i prezentując inne witryny za pomocą podobni odbiorcy, aby pobrać od Ciebie powiązany post gościnny.

Zauważenie zawartości zajmie dużo czasu .

2. Filmy edukacyjne lub instruktażowe

Spójność jest kluczem do uzyskania przyczepności z treści wideo. Włącz pracę, pokaż się codziennie z silnym przesłaniem, a zaczniesz widzieć, co nabiera tempa.

Połącz wideo z treścią pisaną, a będziesz robić dwie rzeczy naraz: dodając nowy kanał pozyskiwania, aby Twoi odbiorcy odkryli Twoje treści, i oferując czytelnikom opcję wykorzystania treści zamiast wideo, a nie tylko tekstu.

3. Kursy online

Kursy online są dziś szczególnie wyjątkowe jako pomysł na generowanie potencjalnych klientów, ze względu na wiele różnych formatów dostarczania treści, których można użyć w nich, aby dotrzeć do odbiorców i dzielić się wartością.

Wymyślenie odpowiedniego pomysłu na kurs online.

Jeśli nie masz pojęcia, o jakich potencjalnych tematach kursu chcesz dowiedzieć się więcej, to robisz coś złego.

Określenie właściwego przedmiotu kursu jest tak proste, jak znajomość odbiorców.

Ponieważ nasz CRM pomaga założycielom i handlowcom zwiększyć efektywność sprzedaży, nasz kurs online na temat negocjacji w sprawie sprzedaży początkowej obejmuje kilka kluczowych wyzwań, jeśli chodzi o wzrost sprzedaży dla startupu – takie jak wzmocnienie pozycji potencjalnego klienta, dokonanie wirtualnego zbliżenia przez telefon lub na wideo, radzenie sobie z obiekcjami i nie tylko.

4. Społeczne słuchanie i grupy na Twitterze, Facebooku i LinkedIn

Jeśli znasz kluczowe terminy i frazy związane z Twoimi docelowymi klientami, słuchanie w sieci społecznościowej może być bardzo skutecznym pomysłem na generowanie potencjalnych klientów dla Twojej firmy.

Od wyszukiwania hashtagów i tematów na Twitterze do interakcji i prowadzenia dyskusji, możesz także uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat strategii społecznościowego słuchania, w szczególności śledząc i nawiązując kontakt z osobami, które identyfikują się jako powiązane z warunkami, z którymi Twoja firma jest związana .

Podobnie jak w przypadku wszystkich grup w kanałach społecznościowych, ciężko pracuj, aby uniknąć nadmiernej autopromocji dotyczącej swojej oferty, udostępniając mnóstwo linków lub rozmawiając o swoim produkcie. Pozwól, aby autentyczne zainteresowanie i uznanie stały się czynnikiem napędzającym rozpoczęcie indywidualnych rozmów z członkami grupy, a te w bardziej naturalny sposób doprowadzą do autentycznych relacji, które mogą rozkwitnąć wśród nowo pozyskanych klientów.

Grupy na LinkedIn nadal są opcją generowania potencjalnych klientów, chociaż zaangażowanie w nich stale zmniejszało się w ciągu ostatnich kilku lat, nie zauważając żadnej zmiany.

Odkryłem jednak, że w mniejszych, zwartych społecznościach, które mają mniej niż tysiąc członków, jest więcej możliwości, ponieważ znaczące dialogi są wciąż na pierwszym planie.

Instagram może również dać ci wiele możliwości budowania bliskich relacji z innymi wpływowymi ludźmi w Twojej przestrzeni – dając ci możliwość nawiązywania partnerstw, które mogą pomóc przyspieszyć twój rozwój na Instagramie i uzyskać twoją ofertę przed większą liczbą potencjalnych klientów.

5. Wykorzystaj niszowe społeczności internetowe

Prawie każda nisza ma aktywnie zarządzaną społeczność online lub dwie, które można wykorzystać do budowania relacji (a jeśli jesteś bardzo ostrożny – generuj potencjalnych klientów).

Większość członków poszukiwania produktu ma link do swojej strony internetowej i konta na Twitterze w swojej biografii, dzięki czemu stosunkowo łatwo można się z nimi skontaktować.

Chociaż pomysł generowania potencjalnych klientów jest trudny do skalowania na tym poziomie szczegółowości, możesz zlecić pracę na zewnątrz, wynajmując niedrogiego wirtualnego asystenta, aby odwiedził profile każdego użytkownika, który ocenił produkt konkurencji, i zlecił mu utworzenie arkusza kalkulacyjnego z odpowiednimi informacjami kontaktowymi, aby następnie rozpocznij bardziej ukierunkowany zasięg.

Jeśli jesteś marketerem, społeczności takie jak GrowthHackers lub Inbound.org mogą zwiększyć Twoją prędkość.